2. Η προσέγγισή μας στο έργο **GreeceVacationIdeas.com** ήταν μεθοδική και συνεργατική. Ακολουθεί μια ανασκόπηση της διαδικασίας που ακολουθήσαμε από την ιδέα μέχρι την εκκίνηση:
A. Ανάλυση Πελάτη & Έρευνα Το πρώτο βήμα ήταν να κατανοήσουμε το όραμα του πελάτη και το κοινό-στόχο του. Πραγματοποιήσαμε συνεδρίες ανάλυσης με τον πελάτη για να διασφαλίσουμε ότι κατανοούμε τους στόχους, τις απαιτήσεις για το brand και τις προσδοκίες τους. Η ομάδα μας έκανε επίσης έρευνα αγοράς, αναλύοντας τους ανταγωνιστές και εντοπίζοντας τα είδη περιεχομένου και λειτουργιών που θα άρεσαν περισσότερο στο κοινό-στόχο.
B. Στρατηγική & Σχεδιασμός Περιεχομένου Με βάση την έρευνα, αναπτύξαμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική περιεχομένου εστιάζοντας σε θέματα που βασίζονται στο SEO και θα μπορούσαν να προσελκύσουν υψηλό οργανικό traffic. Χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Google Trends, έρευνα λέξεων-κλειδιών και ανάλυση ανταγωνιστών, εντοπίσαμε βασικά θέματα όπως “κρυμμένα ελληνικά νησιά”, “περιηγήσεις στη γαστρονομία της Ελλάδας” και “τοπικά φεστιβάλ”. Δημιουργήσαμε επίσης ένα ημερολόγιο περιεχομένου που συνδύαζε διαχρονικά θέματα με εποχιακά, εξασφαλίζοντας φρέσκο και ενδιαφέρον περιεχόμενο για τους αναγνώστες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
C. Σχεδιασμός & Ανάπτυξη Ιστοσελίδας Για το σχεδιασμό της ιστοσελίδας, δώσαμε προτεραιότητα σε καθαρές αισθητικές γραμμές και εύκολη πλοήγηση. Συνεργαστήκαμε με την ομάδα σχεδιασμού για να δημιουργήσουμε ένα custom WordPress theme που θα αντικατοπτρίζει την ομορφιά της Ελλάδας και θα παρέχει μια κομψή εμπειρία χρήστη. Ο σχεδιασμός ήταν responsive, φιλικός για κινητές συσκευές και βελτιστοποιημένος για διάφορες αναλύσεις οθόνης.
Όσον αφορά την ανάπτυξη, διασφαλίσαμε ότι η ιστοσελίδα ήταν κατασκευασμένη με επεκτάσιμο κώδικα, γρήγορους χρόνους φόρτωσης και εύκολη διαχείριση περιεχομένου. Το CMS (σύστημα διαχείρισης περιεχομένου) είχε ρυθμιστεί έτσι ώστε ο πελάτης να μπορεί εύκολα να προσθέτει και να ενημερώνει περιεχόμενο, κρατώντας την ιστοσελίδα δυναμική και φρέσκια.
D. Βελτιστοποίηση SEO & Απόδοσης Δεν επικεντρωθήκαμε μόνο στη δημιουργία όμορφου περιεχομένου, αλλά διασφαλίσαμε ότι η ιστοσελίδα ήταν βελτιστοποιημένη για τις μηχανές αναζήτησης. Οι ειδικοί SEO μας υλοποίησαν στρατηγικές on-page SEO, όπως η βελτιστοποίηση των τίτλων, των μετα-περιγραφών και των δομών URL. Επίσης, εστιάσαμε σε στρατηγικές εσωτερικών συνδέσμων για να διασφαλίσουμε ότι το περιεχόμενο συνδέεται σωστά σε όλη την ιστοσελίδα, διευκολύνοντας την ανίχνευση και την ευρετηρίαση από τις μηχανές αναζήτησης.
Στην τεχνική πλευρά, εστιάσαμε στη βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης και της γενικότερης απόδοσης του site. Εφαρμόσαμε μηχανισμούς caching, ενσωματώσαμε ένα Content Delivery Network (CDN) και βελτιστοποιήσαμε τις εικόνες για να εξασφαλίσουμε ταχύτερους χρόνους φόρτωσης σε όλες τις συσκευές. Η βελτιστοποίηση για κινητά ήταν σημαντικός παράγοντας, δεδομένου του αυξανόμενου αριθμού χρηστών που επισκέπτονται την ιστοσελίδα μέσω smartphones.
E. Δοκιμές & Εκκίνηση Πριν από την εκκίνηση, πραγματοποιήσαμε εκτενείς δοκιμές για να διασφαλίσουμε ότι η ιστοσελίδα λειτουργούσε σωστά και ότι δεν υπήρχαν σφάλματα σε διάφορους browsers και συσκευές. Επίσης, ρυθμίσαμε αναλυτικά εργαλεία για να παρακολουθούμε τη συμπεριφορά των επισκεπτών και κάναμε τελευταίες ρυθμίσεις για να βελτιώσουμε τα ποσοστά μετατροπών, όπως η ενσωμάτωση φορμών για τη συλλογή leads και η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας για ευκαιρίες affiliate marketing.